Regulament detaliat pentru participantii inscrisi la Transylvania 6 Days
ORGANIZATOR: ASOCIAȚIA TRANSILVANIA 42 PLUS, Sediu social: Reghin, Jud Mureș
DATE DESFASURARE: 29 Iunie 2025 / 12:00 PM – 5 Iulie 2025 / 12:00 PM
LOCATIE: Baza Sportiva Avantul, municipiul Reghin, judetul Mures, Romania
CURSE: 144H, 72H, 48H, 24H, 12H
Inscrierea la eveniment se va face prin completarea formularului de pe site-ul oficial, si prin achitarea taxei de inscriere, in termen de 15 de zile de la completarea formularului. Dupa achitarea taxei, participantii trebuie sa trimita dovada platii prin email la adrian[at]transylvania6days.ro, cu mentionarea numelui si a prenumelui, precum si proba pentru care s-a achitat taxa. Toti participantii trebuie sa prezinte adeverinta medicala cu mentiunea „Participantul nu prezinta contraindicatii la practicarea alergarii in competitie”. Adeverinta trebuie prezentata in ziua ridicarilor kit-urilor de participare.
Pentru fiecare proba de alergare din cadrul evenimentului, vor fi destinate cate 50 de locuri. Daca pe parcursul desfasurarii inscrierilor, exista o cerere mai mare pentru o anumita proba, atunci organizatorul isi rezerva dreptul de a suplimenta numarul de locuri pentru proba respectiva, limitand astfel numarul de locuri din cadrul probelor ramase in functie de cererea pentru acestea. Aceste modificari vor fi anuntare din timp.
Deschiderea inscrierilor : 01 Noiembrie 2024
Inchiderea inscrierilor : 15 Iunie 2025
Taxele de participare se vor achita prin virament bancar dupa completarea formularului de inscriere, in termen de 15 de zile dupa aceasta, intr-unul dintre conturile de mai jos, cu specificarea numelui, prenumelui si proba de alegare. Conturile bancare sunt deschise la Banca Transilvania, sucursala Targu-Mures, iar acestea sunt urmatoarele :
IMPORTANT: La efectuarea plății, asigurați-vă că includeți acest mesaj: „Beneficiar: Adrian Bontiu„
Dupa achitarea taxei, participantii au obligatia de a transmite pe emailul adrian[at]transylvania6days.ro dovada platii.
Predarea kiturilor se va face personal, dupa verificarea datelor personale si a procedurii de inscriere (lista de participanti, taxa de participare si adeverinta medicala). Kiturile se vor distribui intr-o zona special amenajata din cadrul bazei sportive, inainte cu o zi de startul fiecarei probe. Sedintele tehnice vor avea loc dupa predarea kiturilor. Continutul minimal al pachetului de participare va fi format din tricou tehnic, numar de concurs, cip electronic returnabil si pliante cu informatii legate de desfasurarea evenimentului. Participantii trebuie sa poarte numarul de concurs pe toata durata desfasurarii probelor la care sunt inscrisi si sa fie vizibil.
Program predare kituri si sedinte tehnice:
144H predare kituri : 28 Iunie 2025, dupa ora 17:00
sedinta tehnica : 28 Iunie 2025, ora 20:00
72H predare kituri : 01 Iulie 2025, dupa ora 17:00
sedinta tehnica : 01 Iulie 2025, ora 20:00
48H predare kituri : 02 Iulie 2025, dupa ora 17:00
sedinta tehnica : 02 Iulie 2025, ora 20:00
24H predare kituri : 03 Iulie 2025, dupa ora 17:00
sedinta tehnica : 03 Iulie 2025, ora 20:00
12H predare kituri : 03 Iulie 2025, dupa ora 17:00
sedinta tehnica : 03 Iulie 2025, ora 20:00
Durata sedintelor tehnice va fi de aproximativ 1h, apoi participantii sunt invitati la „pasta-party”.
Numararea turelor parcurse de participanti vor fi asigurate de un sistem de cronometrare cu cipuri. Cipurile vor fi purtate pe glezna piciorului, care va fi activat la fiecare trecere prin poarta de start/finsih, iar numarul de ture/kilometrii parcursi se vor vedea in timp real. Clasamentele in timp real vor fi disponibile pe ecrane LCD in zona de start/finsih pentru fiecare proba in parte si pe site-ul evenimentului. Va exista pe parcursul traseului un punct de control, care va verifica trecerea prin acesta. Daca un participant nu trece prin acest punct de control, nu se va lua in considerare tura respectiva, iar participantul va primi un avertisment. La doua avertismente primite din acest motiv, participantul va fi descalificat din competitie.
Clasamentele finale pentru probele de 144h, 72h, 48h, 24h si 12h se stabilesc in functie de numarul de kilometrii parcursi de catre fiecare participant.
Traseul pe care se va desfasura competitia este de tip bucla, si are o lungime de 0.8424 km. Zona de start/finish va fi amenajata in incinta bazei sportive. Suprafata de alergare este formata din zgura in incinta bazei sportive, si asfalt in exteriorul bazei sportive. Diferenta de nivel este de 0 m. In cazul in care un participant doreste sa parasesca traseul de alergare, acesta trebuie sa anunte in prealabil echipa tehnica de la cronometrare si sa reintre pe traseu din locul in care l-a parasit.
Cazarea paraticipantilor inscrisi la proba de 144h se va face in camere in limita locurilor disponibile, cu cate 2-4 locuri, sau in sala de sport, iar celor inscrisi la probele de 72h, 48h, 24h si 12h in sala de sport. Toti participantii, indiferent de proba la care sunt inscrisi, pot opta si pentru cazare in cort propriu, existand loc de campare. Insotirorilor participantilor nu li se vor asigura locuri de cazare in camere din partea organizatorilor, acestia putand sa se cazeze in corturi proprii in zona de campare, sau in sala de sport.
Accesul la dusuri si la toalete se va face pe toata durata evenimentului.
Servirea meselor se va face in locuri amenajate in incinta bazei sportive.
– Micul dejun se va servi intre orele 07:00 – 08:00, zilnic incepand cu data de 29 Iunie.
– Pranzul se va servi zilnic incepand cu ora 14:00 incepand cu data de 30 Iunie.
– Cina se va servi de la ora 22:00 incepand cu data de 29 Iunie.
In programul de servire a meselor intra si insotitorii participantilor de la proba de 144h. La finalul desfasurarii probelor, si dupa festivitatea de premiere, toti participantii, inclusiv insotitorii acestora vor fi invitati la masa festiva, in data de 05.07.2025 incepand cu ora 15:00.
Pentru stabilirea meniurilor, participantii pot opta pentru doua varinate de meniu , „vegan” sau „non-vegan”, in formularul de inscriere. Componenta meniurilor va fi anuntata dupa data de 20 iunie 2025.
Va avea loc in data de 05.07.2025 incepand cu ora 13:30, si va dura aproximativ 1.5 ore.
Toti participantii vor primi medalii de finisher si diplome personalizate. Se vor premia categoriile open de la fiecare proba, feminin si masculin, oferindu-se trofee primilor 3 clasati la fiecare categorie.
Dupa zona de start/finish va fi amenajat un punct de hidratare, cu bauturi reci si calde, fructe si gustari, care va fi alimentat in permanenta. Zona de odihna comuna se va amenaja dupa punctul de alimentare, in acest loc participantii isi pot lasa lucruri personale de care au nevoie in timpul desfasurarii curselor, si va fi amenajata cu banci, scaune si mese.
In spatiile de cazare, zona de start/finish, punct de alimentare, zona de odihna comuna si in incinta bazei sportive, accesul va fi posibil doar pentru participanti, organizatori, voluntari, insotitori ai participantilor, invitati, parteneri, mass-media. Accesul, in afara participantilor si organizatorilor, se va face pe baza unei bratari sau invitatii. Bratarile pentru insotitori se vor preda acestora, in momentul ridicarii kiturilor de participare.
Un medic si o asistenta medicala vor fi prezenti pe toata durata desfasurarii evenimentului, si vor interveni ori de cate ori este nevoie. Ei isi rezerva dreptul de a opri temporar un participant in timpul desfasurarii competitiei pentru investigatii medicale.
Pentru scurtarea traseului sau comportament nesportiv fata de ceilalti oameni implicati in desfasurarea evenimentului, se va acorda avertisment. La doua avertismente acordate din acelasi motiv, participantul este exclus din competitie.
Nu se accepta sub nicio forma violenta fizica, ea sanctionandu-se cu excluderea din competetie fara niciun avertisment.
In cazul in care evenimentul nu va mai avea loc, din diverse motive independente sau dependente de organizator, participantii care au achitat taxele de participare pot opta pentru rambursarea in totalitate a sumei pe care au achitat-o, sau raportarea inscrierii pentru urmatoarea editie. In cazul in care un participant nu se poate prezenta la eveniment, dar a achitat taxa de inscriere, aceasta este nerambursabila, dar se poate opta pentru raportarea inscrierii la o editie viitoare.
Pentru a putea participa la una dintre probele evenimentului, participantul trebuie sa fi implinit minim varsta de 16 ani la data inceperii acesteia si cu acordul parintilor sau tutorelui pentru cei care nu am implinit varsta de 18 ani.
In momentul inregistratii, participantii autorizeaza organizatorul de a folosi numele, prenumele, poze cu acestia si date legate de performatele acestora, in scopul promovarii evenimentului.
Fiecare concurent inregistrat și care participa la „Transylvania 6 Days”, declara ca recunoaste regulamentele mentionate mai sus si este de acord sa accepte toti termenii.
Rezultate
Cookie | Durată | Descriere |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |